Monday, June 8, 2009

blk perak..

men aper 2?....

pozi ngan skill kupas durian...

yuuummmmyyy...

oo...syafiq kutip buah pinang...

last fri aku blk perak...ngn rombongan cik kiah enterprise...hahhaha

lps keja kul 5 aku da grk blk perak da...perjalanan bkn nyer lama pn..dlm sejam setengah (slim river 2 bkn nyer jauh bebenor pn) b4 magrib da smp da...activiti mlm 2 x de la gempak sgt pn...lps dinner..memasing da bentang toto..hahhaha..letih beb..da la x cukup tdo p nengok futsal...ha..dapat kau..memasing punya penangan..tp da kul 11 syafiq still x tdo2..hangin aku 1 bdn..siap bwk dia kuar pusing 1 slim pn dia still x mo tdo2..last2 aku ngan pozi pn x sedar syafiq tdo kul brp...esok nyer pepagi da bt gerakan p kg tok..kat mana yek..lupa plak aku..coz byk sgt singgahan..p umh lama cu (kutip durian) pas 2 br p kg tok...laman umh tok makin bersih,pak anjang smpt jolok nyoir (kelapak) tuk kami mentekedarah...aku lak request kedondong muda..sedap 2...iklim masa 2 panas tahap 17..da la umh mak ngah totaly zink..aku da rs mcm kat dlm stim bath da...kul 3 da grk blk slim blk..coz makcik dr kl nak dtg...otw blk 2..pala aku da x brp btl da...migrin...maybe sbb panas n mkn durian x hingat...smp umh pala aku da denyut2...lps mandi n makan panadol...pergghhh selambak aku muntah...bdn pn lembik je...mlm 2 ada aktiviti bbq...aku x de selera nak mkn lagi..still pikirkan durian yg aku 'kuar' kn td..membazir sungguh..hihihih

1 comment:

puja said...

cerita ko sungguh menghiburkan aku lah kahkahkah!!