Wednesday, June 3, 2009

bile syafiq ber ' shuffle..
(pantai batu buruk trg)





syafiq sgt gumbira bile aku lepas kan dia kat tepi laut nih...smp shoe dia penuh ngan pasir pn,dia terus joget ala2 penari inang..x per aku bg je peluang kat kl jgn harap aku nak lepas kan...asik dok dlm umh je,p playground pn on wknd je..2 pn ikut mood mummy dia...kalau mummy dia terhingin nk jogging br kami kuar....
ni pic masa kami blk trg ms biler yek?tah la lupa lak date nyer..tp yg pasti last month la...blk x lama pn kejap je...since aku pn da lama x blk,ni la 1st time tuk thn ni..hihihih...lps ni blk time raya la plak..coz thn ni turn raya di trg...so sempat la posa 2dys b4 raya kt sana...(igt lagi ms 1st time raya kat sana..sungguh..tah la...ok la honestly...mmg syahdu raya kat sana..ngn aku ngah pantang nyer..ngan jiwa kaco...ngn rs lonely...mmg dugaan tul masa 2) but now for this yr..aku nak raya sakan kat sana...aku da mls nak pikir ati org yg kena aku jg..baik aku pikir diri aku sendiri...(for my MIL...MAK tq sbb jg manja n syafiq (yg ms 2 ngah merah n beso tapak tgn manja jer) even mak just MIL manja tp mak nk gak jg manja masa dlm pantang...n manja pn x bani nk demand,byk songeh n ngada2 ...ada org nak jg kite pn da kira untung da...for ayah tq sanggup bc yassin ms syafiq meragam tgh2 mlm...arwah tok n SIL tq sanggup tahan telinga ms syafiq bt mini konsert..terima kasih bebanyak)
dah la..x yh la citer sedih...aku ni bkn leh pn bukak citer pasal bersalin kan syafiq..mmg da bahagian (dugaan) aku...sabo je la...so raya thn ni syafiq da 2yrs...cucu mak ni da beso..dah bley sepah kn umh mak yg 'seadanyer' tu...hihihih..dah blh harap amik kan remote tv,hp acu umi n tok ki,senduk tok...sesungguhnyer syafiq 2 ceriakan umh MAK biler kami blk trg...



2 comments:

UmiZahran said...

bestnya anak ko manja.. xde rasa geli pn bila kena pasir. akif lak dia enjoy mandi laut. tp bila kena pasir je mulalah merengek. gelilah konon.. besar daulat betul xnk pijak pasir..

manjer best said...

hahahha...sabo je la...elok la anak ko x mo men pasir,x de la nnt 'naik' cacing...anak aku pasir mmg dia jakun la..tp mandi laut dia kureng sikit..maybe sbb penah terminum air laut yg masin 2 pas 2 dia x mo dah...