Tuesday, June 16, 2009

buh san nyer...

nak story aper yek...
ok la citer pasal last wknd...fri 2 aku blk keja awal...kul 4 da smp umh..hihih biasa la aku kan ada kuasa veto kat opis 2...plan nak grk blk gms kul 5...laki aku pn blk kul 5,nk grk kul 5 cam noo...so tunggu la ujang since dia pn nk follow blk gms..tunggu punya tunggu kul 7 br dia smp umh aku..hampess..sib baik dia guna reason ujan lebat...leh la terima...
msk highway kt sg besi 2..jem la plak..rerupanyer ada accident 5 bijik keta (keta canggih2 lak 2,depa ni x syg keta ke ish ish ish)...pas 2 pjln lancar smp la gms..b4 10 da smp umh da..ibu n ayah x de p umh kenduri yg ada kat umh kyg n nina...lps brk2 sikit..tdo..sbb plan esok pagi2 nak p pasar pg..pergghh saat yg di idam kan da lama bebenor x p pasar pagi...
kat pasar pg rambang mate..semua aku nak...ada gak la jp kwn2 lama..tp aku bt x kenai je..hahhaha..bkn aper aku kenai muka,tp x igt nama depa..wajarkah aku bertanya nama depa..hahahha..jgn bt nyanya kang ada yg kena kutuk nnt...2 yg aku bt x kenai je 2...blk dr pasar ada sesuatu yg berlaku yg btkn aku terkasima daku tepersona....ms nak smp umh ujang bwk keta ku ngan ganas lagi saksama...dia langgar batu tepi tembok kat tp longkang (alah kalau aku citer detail korang bkn nyer tau pn,so bt2 tau je la yer para pembaca semua hahhahah) SO HASIL NYER TAYAR KETA BLKG BELAH KANAN PECAH!!!!!!!...pecah beb bkn pancit je...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....mula la pala aku berdenyut2...ujang pn puas tercangkung nengok tayar yg pecah 2...terus dia x jd nak p berak (dia bwk laju sbb dia x tahan nak p berak hihih) nk ngamuk x leh..sbb aku da terkujat bangat...sian keta aku...pas 2 tuka tyre spare, terus p kedai nak beli tyre br...terbang lagi 200...
ptg nyer kami p kenduri kwin...junior aku kwin...jp gak bekas adik ipar x jd..smpt brk kejap je..coz shy i..hahhahah
ahad tgh ari blk kl..sib baik jln pn x jem..smp kl trus prepare tuk celebrate birthday kyg...kul 12 br aku dpt tdo ngan lena....

No comments: