Monday, May 25, 2009

harap2 kekal begini...

last thu aku nyer mood x brp ok...hangin 1 bdn..don't know y...pg2 fri aku p keja ngan pala yg weng...rs nak lari dr umh...(x caya cube tyr puja n yus...hahhahha)aku bwk keta pn di awangan jerk..mmg nekad nak lari la..da la aku pakai bj merah sandal color oren leh bygkan x..mmg x terurus aku..kelakor je,but mesti msk opis dulu coz ada meeting pg 2...dlm2 tunggu ms nak lari 2 si puja n yus sibuk 'skolah' kan aku...bla..blaa..blaa...mmg btl kata puja...lelama ati kiter sejuk la...nak2 lps kiter da luah kan kat member2...pas 2 plak aku p soping (ni lah part paling aku suke kalau nak release tension...) aku p soping kat gardens..terjp yus..mesti dia pelik nengok aku ngan sandal oren 2..hahahhha..pas 2 aku dok midvally smp kul brp tah..yg pasti smp pozi anto msg...smp dia pujuk aku..hahhaha..last2 x jd LARI UMH....hahhaha
tengkiu kengkwn...coz skolah kan aku...(yg pasti idea lari dr umh 2 idea si yus...tp dulu la...now dia x bg lari da...hahaha)

4 comments:

UmiZahran said...

apa ke halnya manja.. dasat sampai nk lari2.. hopefully now dh oklah... tp y bagusnya ada reason ko nk b'shopping... aku skang nie hati mmg nk b'shopping tp badan yg xlarat. nk gi tesco beli grocery pn xlarat

manjer best said...

weh nape smp x larat? ko preggy lagi yeh?hihihih...ye la 2...smp x larat2..ada bwk bdk la 2...ye intan ye?

UmiZahran said...

yelah manja... aku pregnant tp br 12 weeks. tu yg xlarat tu.. ko bila lagi?

manjer best said...

wah2...da preggy..congrats..so deliver on nov la yer...kak yg pn sama preggy..dia due end of nov...aku lek dulu la..next yr ke..hiihh br leh pikir...