Wednesday, May 13, 2009

new entry

sorry da lama x update blog,coz last week cuti panjang,aku follow my hubby blk 2 his hometown...lama bangat aku x blk,ada la dlm 5 6 bln..(not really sure) tgn my FIL pn da ok akibat accident dulu...byk tul perubahan...jalan nak msk ke kwsn umh pn da kena block,coz ada kedai br nak dibuka...so keta aku kena la ikut jln yg agak adventure..mcm nek 4x4 gamak nyer...huhuh jahanam keta aku...aku dok sana dlm 4 hari, perghhhh musim panas kat sana...last 2dys b4 nak blk kl br ujan 2 pn cm nak x nak je ujan nyer..aku rs itam je muka aku + berminyak (leh bt grg telur mata la...) aku p rantau pjg n pengkalan kubu (kubu or kubur x sure..bedal je) x de ape pn yg aku nak beli, beli buah mangga je..kat sana lagi la pala aku jem...rs cam neuron2 kat otak aku ni jd keras...panas x hingat....tobat x mo p lagi....
ari ahad pg aku da grk blk kl, oh really miss my hse at key ell...sorry 2 my MIL,insyaallah raya nnt jp lagi...x lama pn...4 bln je lagi...
ada pic syafiq shuffle kat pantai,tp aku x d/load lagi...nnt free aku letak yer harap bersabor....

No comments: