Friday, May 15, 2009

jusco members card

smlm aku soping lagi...kat jusco bkt tinggi klang...x la penuh 1 troli...suam2 kuku je byknyer...aku beli bj raya syafiq selai, suar 3 lai,bj keja aku 2 pasang,bj khalisya 2lai (2 aku beli dlm jusco) yg kat luar jusco aku beli kasut (as usual..eh tp x byk ar...2psg je..) pas 2 beli bj tshirt aku kat brandoutlet, nk msk padini x leh plak coz troli x leh bwk msk,giler ape letak kat luar kang ilang benda2 yg aku da beli n bayor 2 sapa nak tanggung jwp...setakat ayat banggla kat tp pintu 2...'tak tau cik,td sini jgk ada'..
aku ada snap pic bj2 tu,tp x leh nak d/lod kat pc ni...lupa acik br tuka hp so usb nyer x sm bentuk la plak...len kali aku bwk kabel ye tuan2 n puan2...mintak ampun ye...
ok la aku nak p turun sat,nak p bekpas...byeeee

2 comments:

UmiZahran said...

salam manja..

lama xdgr citer ko.. husband aku selalu gak citer nmpk laki ko... kita je yg jarang jumpa..

sakan shopping nampak.. jeles aku dgr..

btw br start blog baru.. nnti check lah ye...

http://umizfran-pieceofmind.blogspot.com

so take care & wassalam

manjer best said...

wei 2 la lama x dgr citer ko...senyap je..kompom x leh nak ym lagi 2...

aku soping sikit je 2,sj isi ms lapang...