Wednesday, May 20, 2009

tetiba jerk...


lupa nak story morry..



last week on fri morning x salah aku...time aku turun p bekpas kat area opis aku ni..aku ternampak sorang mamat..membuat kan aku terkalih (bkn setakat 1 2 kali,tp ni da msk 6 7 kali)tuk aku meyakinkan aper yg aku nmpk...gaya dia persis 'seseorang' yg cukup aku kenali...dr segi bentuk badan,cara berpakaian,rambut,gaya dia menyandar kat peti tnb,cr dia nyalakan sebtg rokok, cincin kat tgn kanan di jari telunjuk,gelang ditgn...ya allah saling x tumpah..terkasima aku..almost 5min aku berdiri menunggu mamat 2 angkat muka...(smbl dlm ati aku berdoa..biar la 'dia' yg berada di depan aku)...tp bile aku menatap mukanyer...sah..harapan aku yg menggunung hancur berkecai..mamat 2 senyum memandang aku dan berlalu pergi..bergenang air mata aku..nape la mamat ni mengingatkan aku pada 'seseorang'....x semena2 kenangan lalu berlegar2 dia kepala aku,time 2 aku berjalan da mcm x jejak bumi...antara suke,duka,rindu n etc. semuanyer aku rs...aper kabar dia di sana skrg,ada kah dia masih mengingati aku..sesungguhnyer mata blh menipu...miss u a lot....sorry 4 everything..

5 comments:

UmiZahran said...

sape manja... mcm ku tau je...

manjer best said...

hahhaha...ko x tau la intan...yg pasti bkn org yg ko kenai...

UmiZahran said...

ye ke? salah org lah nie...

manjer best said...

ha ah la...slh org nih...hihih..yg mamat 2 aku da mls nak pikir da...

puja said...

ha haha haha..aku scandal!